Przodkiem serii ku był wówczas ogromny Q7, który pojawił się w 2006 roku. I dopiero wtedy oferta Audi została uzupełniona o Q5, Q3, Q2, a nawet Q4 i Q8. Wszystkie te samochody mają zwiększone możliwości terenowe i prześwit. Prawie wszystkie, poza wycieraczkami przednimi, posiadają także wycieraczki tylne.
Wycieraczki w Audi Q2 nie uległy zmianie, podobnie jak sam samochód. Ten mały SUV ma wąskie wycieraczki przyciskowe z przodu o wymiarach 600 mm i 475 mm oraz 325-330 mm z tyłu.
Wycieraczki przednie w Audi Q3 są takie same we wszystkich trzech nadwoziach: wąski przycisk o wymiarach 600 mm i 500 mm. Wycieraczka tylna w SUV pierwszej generacji miała początkowo 400 mm, od 2018 roku – 325-330 mm. Ale w sportbacku, który jest produkowany od 2019 roku, tylna szczotka ma 400 mm.
Audi Q4 e-Tron ma wycieraczki o średnicy 700 mm i 425 mm z przodu oraz 325–330 mm z tyłu.
Wycieraczki Audi Q5 i Q3 mają takie same pióra wycieraczek przednich wszystkich generacji. Zapinanie na wąski guzik w rozmiarze 600 mm i 500 mm. Tylna szczotka pierwszej i drugiej generacji jest inna. Jeśli w pierwszym ma rozmiar 325-330 mm, to w drugim (łącznie ze sportbackiem) ma 380 mm.
Q7 jest ciekawszy ze względu na niestandardowe rozwiązania. Wycieraczki Audi Q7 (4L) pierwszej generacji mają wymiary 650 mm i 650 mm, z tyłu zamontowano szczotkę o średnicy 340 mm. Ale druga generacja może mieć dwie modyfikacje. Jedna z wbudowanymi dyszami spryskiwaczy (650 mm i 500 mm), druga bez. I tutaj nadają się do tego pióra wycieraczek 680 mm i 515 mm, a także 700 mm i 500 mm z mocowaniem pod wąskim guzikiem. Z tyłu samochody te wyposażone są w wycieraczkę przedniej szyby o średnicy 380 mm.